Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Czytelnia naukowa
(3)
Autor
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Kowalski Jacek
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Sławecki Bartosz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rynek pracy
(1)
Więź społeczna
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
Celem głównym niniejszej monografii jest identyfikacja relacji zachodzących między systemem zarządzania kapitałem ludzkim (ZKL), zaufaniem organizacyjnym a zaangażowaniem pracowników. Podstawowym pytaniem prowadzonego postępowania badawczego jest: w jakim stopniu jest możliwe wywieranie wpływu na zaangażowanie pracowników dzięki systemowi ZKL i zaufaniu organizacyjnemu? Cele szczegółowe niniejszego opracowania można podzielić na teoretyczno-poznawcze, metodyczne i utylitarne. Do celów teoretyczno-poznawczych zalicza się: identyfikację związków między poszczególnymi elementami systemu ZKL a testowanymi rodzajami zaangażowania pracowników, identyfikację wpływu zaufania organizacyjnego na relacje między systemem ZKL a poszczególnymi rodzajami zaangażowania pracowników, określenie związków między poszczególnymi rodzajami zaangażowania, identyfikację profili zaangażowania respondentów w ramach podejścia skoncentrowanego na jednostce, wykazanie różnic w zakresie badanych relacji między testowanymi zmiennymi w poszczególnych grupach respondentów. Celem metodycznym jest operacjonalizacja pomiaru zmiennych: elementów systemu zarządzania kapitałem ludzkim, zaufania organizacyjnego i testowanych rodzajów zaangażowania oraz badania istniejących między nimi relacji za pomocą modelowania równań strukturalnych. Celem utylitarnym jest sformułowanie wskazówek i rekomendacji dla organizacji zorientowanych na budowanie zaangażowania pracowników opartego na systemie ZKL i zaufaniu organizacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej